»Učinek črno-belih umetniških del, ki so na ogled v vseh treh razstavnih prostorih galerije, oziroma učinek digitalnih vsebin na obiskovalca, se od prvega do zadnjega prostora stopnjuje od gledanja prek pulzirajočih podob in glasbe do večjih 3D-objektov.«
»Pot skozi vse razstavne prostore gledalca popelje skozi različne načine interakcije z medijsko posredovano vsebino, pri čemer postaja njegova izkušnja vse bolj konkretna in stvarna, vsebina pa vse bolj abstraktna.«
»Suzana Brborović ima zelo kompleksno in zanimivo tehniko ustvarjanja. Na platno nalaga različne plasti, nato pa jih razplasti po fragmentih, torej odstrani določene dele, tako da pride do izraza igra med različnimi plastmi in deli slike.«
»Kot bi umetnica v slike prenesla življenjsko spoznanje, ki ga lahko dosežemo šele na dolgi rok, namreč, da vsaka struktura prej ali slej razpade, iz njenih ruševin pa se začne porajati nekaj novega – in tako gre pot v neskončnost.«
»Čeprav je ta element po svojem izvoru impulziven, po naboju pa ekspresionističen, umetnica v nadaljnjem procesu dela gradi tkivo slike skrajno premišljeno, v skladu s temeljnimi klasicističnimi načeli uravnoteženosti, preglednosti in čistosti forme.«